הדרכות לעובדים ומנהלים כיצד לתת שירות נגיש
הדרכת נגישות – הדרכות שירות נגיש:
נגישות השירות בתחבורה הציבורית הדרכות הגישות במערכת הבריאות הדרכות למשרדי ממשלה הדרכות לעיריות ורשויות הדרכות למועצות דתיות הדרכות לעובדי גופים ציבוריים
" נגישות. מקצועיות. חוויה."
הדרכת נגישות מקצועית עם התנסויות חווייתיות ליצירת חיבור רגשי כמענה ל "חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות" .
החל מאוקטובר 2013, כל ארגון נותן שרות המעסיק 25 עובדים ומעלה חייב לעבור הדרכות שרות נגיש.
מהן הדרכות שרות נגיש?
הדרכות שירות נגיש מיועדות להעלות מודעות לחוק הנגישות ולמתו שירות נגיש לאנשים עם מוגבלויות.
על ההדרכה…
ההדרכה נמשכת כשעתיים וחצי-שלוש בסביבת העבודה וכוללת:
- מצגת אינטראקטיבית עם דוגמאות מוחשיות מהשטח להכרת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.
- התנסויות חווייתיות והיכרות עם אנשים עם מוגבלויות.
- כלים מעשיים כיצד לתת שירות נגיש.
למה כדאי לארגון כבר היום להעביר הדרכות שרות נגיש?
- התרחבות עסקית– גידול בלקוחות וברווחיות העסק.
- שיפור שביעות רצון הלקוחות.
- תדמית חברתית חיובית.
- מניעת תביעות– תביעות אישיות עד כ-60,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. תביעות ייצוגיות של ארגונים מייצגים. וצווים של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות שבמשרד המשפטים.
- חוקית- מתן מענה לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.
למה כדאי לעבור את ההדרכות עם "קול הסימנים"?
- סיפור אישי-לכל המנחים.
- ניסיון מקצועי- של 25 שנים בתחום הנגישות.
- מוניטין מעולה- בהעברת הרצאות והדרכות למגוון קהלים.
- מגוון אפשרות הדרכה בהתאמה לצרכים שלכם– בקבוצות של עד 35/ 50/ 120 משתתפים.
- חשיבות ערכית וחברתית- אנחנו מאמינים מעומק הלב שזה הדבר הנכון לעשות כשליחות לשינוי חברתי .
מידע חשוב נוסף:
- ההדרכות תתקיימנה בסביבת העבודה או במרכזי ההדרכה של הארגון.
- הדרכה חווייתית ועשירה הכוללת התנסויות ומאושרת על ידי מורשה נגישות השרות.