הטמעת שירות נגיש

הנגשת נהלים בארגון:

ארגון נגיש אינו אירוע חד פעמי !

תהליך הנגשת הארגון מחייב שינוי בתרבות הארגונית של הארגון.
נדרשת מעורבות ברמה ההתנהגותית לשינוי עמדות בקרב מנהלי הארגון ועובדיו לאנשים עם מוגבלויות.
בהתגייסות גורמים רבי השפעה בארגון, צריכה להישמר תשתית שתוכל לשמר את תהליך הנגישות לאורך זמן
ולהבטיח את שימור תהליך נגישות השרות כשם שמבטיחים תהליכים אחרים בארגון.

ארגון המעוניין לספק שירות נגיש ואיכותי יתחשב ב:

1.מבנים ומקומות בהם ניתן השרות.
2.תהליכי שרות לקוחות.
3.ערוצי שירות ואמצעי שרות.
4.מידע נגיש.
5.גישה נגישה.
6.התנהגות נגישה.

תהליך הנגשת השרות מערב מחלקות שונות ובעלי תפקידים שונים בארגון בו זמנית ומצריך
בחינה של תהליכי העבודה הארגוניים ושינויים בהתאם לתקנות ולתפיסת שרות נגיש.

רוצה לדעת עוד על – תהליך הטמעת שרות נגיש לארגונים ?

לחץ כאן – זאת ועוד על פי נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.

להזמנת ייעוץ וליווי בתהליך הנגשת השרות – פנו אלינו – 054-6480665 – סמי .