הדרכות לשירות נגיש

הדרכת נגישות – הדרכות לשירות נגיש – קול הסימנים:

 

 

 

" נגישות. מקצועיות. חוויה."

 

הדרכת נגישות מקצועית עם התנסויות חווייתיות ליצירת חיבור רגשי כמענה ל "חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות" .

החל מאוקטובר 2013, כל ארגון נותן שרות המעסיק 25 עובדים ומעלה חייב לעבור הדרכות שרות נגיש.

 

מהן הדרכות שרות נגיש?

 

ההדרכה נמשכת כשעתיים וחצי הכוללת:

  • הכרת החוק והתקנות.
  • הכרת מגוון וזיהוי מגוון אנשים עם מוגבלויות.
  • התנסות חווייתית על מגוון המוגבלויות.

למה כדאי לארגון כבר היום להעביר הדרכות שרות נגיש?

 

  • התרחבות עסקית– גידול בלקוחות וברווחיות העסק.
  • שיפור שביעות רצון הלקוחות.
  • תדמית חברתית חיובית.
  • מניעת תביעות–  עד 50,000 ש"ח ללא הוכחת נזק וכן בתביעות ייצוגיות של ארגונים ונציבות שוויון. ​
  • חוקית- מתן מענה לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.

 

למה כדאי לעבור את ההדרכות עם "קול הסימנים"?

  • ניסיון אישי ומקצועי וידע רב של 25 שנים בתחום הנגישות .
  • מוניטין מעולה בהעברת הרצאות והדרכות למגוון קהלים.
  • מגוון אפשרות הדרכה– בקבוצות של עד 35 משתתפים  ובקבוצות גדולות בגמישות עם צורכי הארגון.
  • ערכית וחברתית- אנחנו מאמינים מעומק הלב שזה הדבר הנכון לעשות כשליחות לשינוי חברתי .

חשוב!!!

 

  • ההדרכות תתקיימנה בסביבת העבודה או במרכזי ההדרכה של הארגון. 
  • הדרכה חווייתית ועשירה  הכוללת התנסויות ומאושרת על ידי מורשה נגישות השרות.

בואו להוביל איתנו שינוי חברתי ולהרוויח יותר! 

 

לתיאום שיחת ייעוץ טלפונית סמי- 054-6480665.

לתאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות לחצו כאן

 

 

רוצה לדעת עוד על החוק ותקנה 88 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות – לחץ כאן .

 

רוצים לדעת מה אומרים על ההדרכות? לחצו על הכפתור

 

לפרטים והזמנה